tisdag, april 22, 2008

Sommarjobb...

Då var det dags att börja söka sitt sommarjobb eller dylikt. Jag har precis suttit och kollat på lite olika ställen där dom lägger ut en massa annonser för diverse olika jobb. Funderar faktiskt på att söka till något konsultbemanningsföretag som heter SolidX AB dom verkar rätt okej, plus att jag måste fixa ett CV enligt deras egen mall så det får jag väl sätta mig ner och göra när jag kommer hem.

Sitter just nu i plugget och har försökt plugga lite men att leta sommarjobb tog väl över lite, ska när och käka lunch snart, har faktiskt med mig lunch idag (otroligt!). Fixade med deklarationen igår och det blev väl till belåtenhet :) Lite trött är man idag också då grannens unge började skrika på morgonen för att hon inte ville gå till dagis antar jag, försökte somna om men gick inge vidare så nu sitter man här och är lite lagom seg och vill egentligen inte alls plugga matte när det är så fint väder ute. Men det är bara att bita ihop och plugga klart det kommer flera sommrar som man bara kan slappa.

Ska väl ner till dom andra nu och kolla om några fler har kommit för att även kolla med dom om dom har löst några seminarieuppgifter. Jag har lite hum om hur jag ska lösa dom men inte riktigt löst dom än. Det brukar lossna frammåt slutet på veckan ;) Och på fredag kommer tjejen ner också, det ser man ju sjukt fram emot :D Nä nu börjar jag bli hungrig så det är väl dags att röra på sig.

Tjillevink!

Inga kommentarer: