fredag, april 11, 2008

Snart dags...

Ja nu sitter man här i datasalen och strax är det lektion där nere. Själv känner jag att jag inte riktigt har lust att sitta på lektionen idag men jag måste/kan vara nyttigt. Läraren skickade ut via mail att våran sista seminarieuppgift som handlade om att man skulle bestämma den normal till ett plan. Sådant har jag läst tidigare och har då även lyckats lösa uppgiften så det var lite irriterande att man inte skulle redovisa den idag även fast jag hade gjort det. Nåväl nu är det bara 5 uppgifter att göra till nästa fredag istället :D

Nu önskar jag väl bara att tiden ska gå lite fortare så det blir dags för mig att kila iväg till Centralen där mitt tåg mot Uppsala väntar :D Jag ska idag efter lektion åka och träffa tjejen i Uppsala och jag ska stanna hela helgen :D Vi ska även gå på en parmiddag hemma en gemensam kompis på lördagen men ikväll ska vi äta middag själva. Det kommer bli flygande jakob, var ett bra tag sen jag åt det, har inte lagat det själv heller men det kvittar för hon sa att hon skulle laga den :)

Sen blir det film (eller ja en stund i alla fall) och filmen heter Bee Movie. Förvisso så har jag readn sett den men jag tyckte att den var så himla bra att jag gärna ser den igen. Det kommer komma några nya filmer snart också "The Love Guru" men det ända som drar ner betyget på den filmen är att Justin Timberlake är med i filmen. Tycker inte om den grabben alls, så det var ju lite synd men en annan film som verkar rätt så rolig är "Sex and Death 101", samt "Definitely, Maybe". Jaja det är väl dags att kila ner nu och säga till läraren att jag kommer gå lite tidigare från lektionen ca 10 min men ändå. Han brukar alltid gå över lektionstiden.

Puss och kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du inte fixa P.s i love you till mig :P den verkar ju aldrig komma ut, så kan du se den med K :D

Kram