onsdag, april 02, 2008

Ut och resa...

Ja det ska tydligen min far och min lillebror göra imorgon, då sticker dom till Turkiet en vecka eller så. Känns väl lite orättvist men jag är glad ändå för jag kommer äntligen att få träffa K (på fredag), vi beslutade att inte träffas idag (tisdag 1:a april) p.g.a att K var förkyld men på bättringsvägen :D Det är inget aprilskämt då vi redan hade bestämt detta i måndags.

Nåväl jag hade ju sagt till henne att hon skulle få träffa min familj, farsan+sambo, men det verkar det bli lite knapert om nu när farsan sticker imorgon till Turkiet och är borta minst 1 vecka samt att hans sambo sa till mig att hon kommer vara på en personalfest eller dylikt på skolan så hon kommer också att vara borta. Märkligt nog så första gången jag bjöd hem K till mig så shasade jag iväg päronen men denna gång då jag bjuder hem henne för att träffa just päronen men även mig såklart :P då är dom inte hemma.

Hmm nu ska jag testa att blogga och borsta tänderna samtidigt, det går lite långsammare att skriva samt att jag har lite svårt att fokusera tanborstningen på olika ställen i munnen så jag lyckas skriva men borstar bara på ett och samma ställe ;) Nä nu ska jag ta och hoppa i säng, imorgon ska jag skjutsa farsan och lillebrorsan till Arlanda.

Puss och god natt!

Inga kommentarer: