söndag, april 20, 2008

Städning

Ja ni läste rätt, städning är vad som står på agendan denna helg. Det hela började med att jag satt uppe väldigt sent igår (fredag till lördag morgon) och spelade med min polare. För att på morgonen väckas ca kl. 9 av att städhjälpen har kommit, var ju inte det roligaste att behöva vakna till. Visst huset blev rent men ändå... sedan kom jag på att den ännu mindre roliga saken som händer imorgon (söndag, söndag av alla dagar!!!) är att jag ska till golfbanan, visst det är kul att åka till golfbanan men inte för att städa den.

Det är det jag sett minst fram emot att göra men tydligen så måste det göras för man har tydligen betalat in en 300:- som pant och om man inte går dit och städar så får man inte tillbaka dessa 300:- och nästa goda nyhet är ju att lillebrorsan kommer inte medverka heller för han är ju i turkiet och leker lattjo lajban och lär sig turkiska så då har man ingen att snacka med eller skojja med direkt. Sen fick jag ett telefonsamtal idag från morsan där hon säger att hon inte mår så bra och att hon har varit lite magsjuk och hoppas på att det är bättre imorgon men att jag skulle förbereda mig på att åka till golfklubben själv, party...

Något som förhoppningsvis muntrar upp är väl att det nu bara är en vecka kvar tills tjejen kommer ner för att träffa mig. Hoppas att det går bra på hennes tenta som hon ska skriva på fredag innan hon kommer. Sen också ett litet klipp jag snubblade över på youtube tack vare en polare P som visade mig den. Hade inte sett det tidigare men sjukt rolig var den i alla fall. Ja döm själva :)


God natt på er!

Inga kommentarer: