torsdag, augusti 14, 2008

B-Day

Ja b-day och INTE d-day, vad kan då b-day stå för? Jo det ska jag tala om för dig, Birthday!!! Ja du läste rätt idag är det min födelsedag, hela 24 år fyller man och jisses vad det ska firas... ja jag vet ju inte vad jag ska göra just ikväll men imorgon blir det mera firande för då är det fredag och efter fredag kommer helg så för att det ska bli ett lite bättre firande med flera kompisar så inträffar det imorgon.

Sitter på jobbet och längtar efter det där magiska klockslaget som säger att jag kan gå hem :D jag har bestämt tagit ledigt imorgon (dels för att plugga men också för att vila upp mig). Varför jag ska plugga imorgon (och i helgen) är för att på måndag ska jag nämligen skriva en mattetenta. Måste tagga till och peppa mig själv, sist jag skrev tentan gjorde jag några grodor (som min lärare så fint kallar det för), med andra ord slarvfel. Jag hade utfört det rätt, men satt fel siffror på fel plats och med andra ord fått fel slutresultat men metoden var korrekt. Hur jag än vred och vände på det så kunde jag inte skrapa ihop fler poäng. Nu jädrar ska det fan GÅ!!!

Man tittar på klockan och den tickar förvånansvärt långsamt, tamefan den ser ut att stå still, väntar på att det ska bli dags för fika för då blir det minsann tårta. Appropå det måste jag sticka ut till restaurangen och norpa till mig lite pappersassietter. Snart blir det tååååårtaaaaaa!!!!

Nu kanske jag ska jobba i en kvart till så man får något gjort på det här bygget :)

Inga kommentarer: