fredag, augusti 29, 2008

Semester?

Ja kanske det, sitter här på jobbet och samlar ihop mina saker inför den tid jag kommer vara borta. Jag kommer ju läsa en kurs om 3D-spelsutveckling, visst har jag läst det innan men tänkte fräscha upp minnet lite. Kontoret börjar se finare ut och några saker ska jag ställa av i en kollegas rum så dom inte försvinner när jag kommer tillbaka. För jag har planerat att vara tillbaka den 1 oktober. Men jag ska väl försöka få ihop till en bärbar dator så jag kan jobba lite när jag inte har så mycket i skolan. Det kommer väl inte bli så ofantligt mycket men några timmar kan man väl skrapa ihop.

Försöker planera så jag får med mig allt jag behöver så jag inte bara sitter där en dag och "jaha den där skulle jag ju ha behövt". Saker som jag har lånat av diverse personer ska också lämnas tillbaka. Hmm mest irriterande är att en indier har norpat min blivande plats. Vill ha med mig min 24" skärm till mitt nya bord men där sitter det redan någon tattare och leker viktig. Vart har chefen sprungit iväg nu då? Jag tror han försöker undvika mig för jag har efterfrågat en laptop så jag ska kunna arbeta hemifrån med dom dagar jag inte har så mycket i skolan.

Oj titta vad jag hitta, någon har bakat bullar och efter morgonfikat så har dom lämnat resterande hehe ja up for grabs då :) Nä man kanske skulle ta och jobba lite dom timmarna som är kvar innan lunch för sen drar jag iväg på en kryssning :D

Inga kommentarer: