onsdag, augusti 13, 2008

Stunden närmar sig

Snart är den här, den där evigt långa timmen innan klockan slår midnatt. Förvisso så sitter jag fortfarande på jobbet (ja vet ja vet fortfarande, klockan är ju 17:20) men av någon anledning så har dagen varit fullspäckad med planering hit och planering dit. Imorgon ska det bjudas på tårta här på jobbet, för att jag fyller år då...!, kanske att man kommer hem i hyfsad tid. Funderar på att dra en till tårta hemma med familj och vänner, får nog utannonsera det via mass-sms och sedan köpa in ett tjog med tårtor om alla kommer.

På fredag ska jag firas med middag ute, ringde idag och bokade bord på Jimmys Steakhouse på södermalm, schysst ställe och djävligt mysigt. Undrar om tjejen kommer komma ihåg min födelsedag imorgon, vet inte om jag har nämnt det för henne eller om hon har gjort lite detektivarbete och tänker överraska mig med ett telefonsamtal. Hon är tyvärr inte tillbaka i Uppsala än men jag skulle väl tro att hon kommer dit i helgen, dock har jag ingen möjlighet att träffa henne förrän nästa helg :( eftersom jag har en massa tentor som kommer just nästa vecka, samt att jag måste börja bli klar här på jobbet med mitt examensarbete.

Undrar när jag kommer ifrån jobbet idag, om 5 min, kanske 15, kanske 30 vi får se hur länge det blir att sitta och nöta med de problem jag har just nu. Ska ju hinna plugga hemma också. Nä åter till slitet så man kan få något klart så man kan fortsätta imorgon.

Inga kommentarer: