lördag, augusti 09, 2008

Nattblogg

Jahapp här sitter man och klockan är 02:30 på natten/morgonen hur man nu vill se på det och om ca 12 timmar så kommer farsan och hans sambo hem från Turkiet. Som tur är fick jag igång bilen idag. Det visade sig att om den står ute och det regnar en hel del (vilket det har gjort här i några dagar nu) samt om den står i lutning så går det inte så bra att starta den, men med lite hjälp av polaren så ställde vi den plant vid trottoaren lyckades med lite om och men starta den.

Stack iväg för att köpa lite snacks och sedan hem igen för att kolla på en film, efter filmen satt vi och snackade lite skit och zappade runt lite på TV och av någon anledning fastnade vi för filmen "48 timmar igen" med Eddie Murphy i huvudrollen, jisses vad gammal film det var men vi kollade på den i alla fall. Jag kände mig ganska trött men det blev bara så att vi kollade klart på den och ja se vad klockan är nu.

Känner att ögonlocken inte orkar vara uppe längre och jag ska definitivt göra mig iordning och gå och lägga mig. Skönaste är att jag inte måste kliva upp så nedrans tidigt imorgon :D God natt på er!

Inga kommentarer: