torsdag, december 24, 2009

Jul + jobb = jag tydligen

Ja imorgon är det självaste julafton och jag måste jobba likt Karl-Bertil Johnsson gör på sin julafton då han står och sorterar post. Nog kommer jag kanske inte stå och sortera post på självaste julafton men jag kommer troligtvis packa några paket (dock utan syltburks klistermärken på). Undrar hur många som egentligen kommer springa förbi butiken imorgon men någon lär det väl alltid vara. Idag har man suttit och fixat en massa Nintendo Wii maskiner så vi har en del att kunna sälja, dock verkar det som att den största rushen var i tisdags, då hann man knappt med att stämpla in förrän butiken var full med folk.

Nu är jag sjukt trött och ska gå och lägga mig, jag längtar redan tills morgondagen då jag får åka hem från jobbet, för då väntar en massa gott hemma hos morsan samt att jag endast har 5 arbetsdagar kvar på jobbet... ;)

God Jul förresten!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är bra att du som arbetare gör rätt för dig så att vi som behöver din hjälp får det när vi behöver det. va fan är du. jag måste ta hjälp utav Filip just nu.
mvh Filips bror Tomas