onsdag, december 09, 2009

Julrush usch

Ja jag säger då det, idag var det fan lika mycket att packa som igår men min gissning är att vi fick med allting som kunderna beställde. Dock har vi lite slut på wii maskiner för tillfället men kommer nog få jobba ikapp på det då det förväntas att vi får en pall leverans från webhallen med en hel del saker, så det kommer bli till att jobba över ett par dagar denna vecka dock kan jag inte imorgon då jag har andra planer.

På söndag som är min enda lediga dag i veckan hade jag tänkt försöka koppla av lite och förhoppningsvis kunna se matchen mellan Seattle Seahawks och Houston Texans, matchen börjar för mig kl. 19 och håller på fram till 22.30 dock är det inte säkert att jag kommer kunna se den helt och hållet, det hela hänger på den streaming teknik samt hur många som streamar den. Fick ett tips från en polare om en sida där man kan se sändningar live och gratis nämligen från sidan myp2p.eu så jag hoppas att det antingen kommer fler källor att streama ifrån (om den som finns dör) för i dagsläget finns det endast en.

Nä dags att gå och lägga sig nu för det är en ny dag imorgon med en massa kunder som bara tänker på att få sakerna gjorda innan jul, har ett tips till dom flesta av dessa: Gör det tidigare på året!

Puss och god natt!

1 kommentar:

Lillebroren yao.. sa...

Hihi..på din ända dag som i din rumpa dag..inte din enda dag du har ledigt..? Utan den där dagen med rumpan?? ;) Puss