lördag, december 19, 2009

Något du skall se

Är filmen Avatar fy fan vilken bra film, hur cool och häftigt ja och alla dessa ord som kan användas för att beskriva hur sjukt djävla bra jag tyckte att filmen var. Dock såg vi den i vanlig ehm 3D men finns ju RealD eller det som folk numera faktiskt kallar för 3D. Jag funderar ganska starkt på att se filmen i RealD en gång innan jag flyttar.

Hade en kul kväll efter jobbet det vill man nog göra om men vet inte om jag kommer att hinna med det förrän efter nyår, jag kommer ju jobba så sjukt mycket denna jul så det nästan är intill ohälsosamt.

På följande sida hittar ni även öppettiderna för butiken (jag jobbar alla dom dagar vi inte har stängt fram tills nyår) klicka ---> här <--- ja jag vet någon glömde ta bort texten där det står våra öppettider under midsommarhelgen.

Nä nu måste man sova, dags för en ny dag med arbete imorgon. God natt!

Inga kommentarer: