måndag, december 07, 2009

This is why I hate mondays...

Ja snart kommer en liten bild som förhoppningsvis illustrerar och är tillräckligt informativ att förstå att måndagar på mitt jobb så här nära jul inte är dom roligaste. Men en liten uppdatering från mitt projekt med att tysta ner datorn något har gått framåt, jag har hittills monterat in 2 st 120mm fläktar i datorn, en fram för att kyla ner 3 st hårddiskar samt en ny för att suga ut / blåsa ut luften från min processorkylare och sedan bak ut genom datorn. Dock har jag ju fortfarande datorn öppen på sidan men tänkte göra ett lite senare försök med att montera in 2 st 80mm fläktar i framsidan av chassit och sedan se om det blir bättre genomströmning av luft.

Ja här kommer då bilden som utlovat och som ni kan se så var det ett antal maskiner som fick åka med posten. Postkillen som kom för att hämta paketen sa "Happ, här får man gå fler gånger".

Somliga tyckte att vi hade lutande tornet på psxcare...

Nåja jag kom hem från jobbet ca kl. 23:35 känns bra... och imorgon ska man på det igen. Har god lust att sova bort hela morgondagen men ska väl bara skicka upp det här inlägget och sedan stänga av datorn för att gå och sova, är så himla slut i ryggen samt i kroppen i övrigt.

Nä dags att gå och borsta tänderna och sen sova.

God natt!

Inga kommentarer: