måndag, december 28, 2009

Nedräkning: 4 days to go

Jupp från och med imorgon (läs idag om det är måndag) är det 4 dagar kvar, ja inte tror ni väl att jag räknar ner till det nya året pfft, nä här räknas det ner till min sista dag på jobbet vilket just blir på nyårsafton så de så. Vet inte om man ska fira med något speciellt på jobbet eller kanske bara jobba klart sitt pass och sen säga tack och hej och sen sticka.

På kvällen är det ju självfallet planerat en hel del dock har jag lite problem med att införskaffa mig en viss rekvisita som det tydligen var överenskommet att man skulle ha på sig men det löser sig nog, imorgon är ändå en vanlig vardag så man kanske hinner springa i någon butik och hitta något.

Har inte riktigt hunnit få i ordning mina saker men tänkte väl ta det antingen lite smått nu i veckan när jag kommer hem efter jobbet eller så ska det bli full rulle efter nyår med att paketera om mina saker samt sortera ut vad jag verkligen vill ha med mig och det jag kan tänkas lämna kvar.

Några samtal måste jag nog göra imorgon också, ska se om jag kan få tag i ett billigare transportalternativ än det jag har förbokat. Samt hojta på lite polare och se vad de har för sig mm. Nu ska jag nog sova :)

Natti natti!

Inga kommentarer: