torsdag, januari 07, 2010

Då var det dags!

Då har vi kommit fram till den stundande minuten eller minuterna eller kanske till och med timmarna, det är nu i skrivande stund 7 timmar kvar tills jag ska kliva upp och göra mig i ordning för att åka och hämta flyttbilen för att sedan skuffa in allt i den och sticka iväg. Jag har inte riktigt räknat ut hur det kommer att bli med frukost men vi kommer i alla fall sticka förbi ett coop på vägen för att införskaffa oss lite gott och kanske något annat att tugga på som är lite nyttigare ;)

Inte mycket som är öppet kl. 8 på morgonen kommer jag nu på vilket blir lite intressant men vi kommer troligtvis att passera ett coop som har öppet runt 9 tiden då kan vi stanna till och handla lite kvickt och sedan ut på vägen igen. Har inte riktigt gjort upp körschemat för morgondagen men det blir lite som man känner för. Vi kommer att bytas av efter raststoppen och vid lunch. Kommer väl inte gå så värst fort att köra, max en 100 km/h skulle jag väl tippa på. Det är ju trots allt snö och halt väglag ute.

Nä nu ska jag väl försöka sova lite så jag orkar upp i tid imorgon, här blir det ingen försovning det kan jag garantera. Vi får se när jag lyckas få internet igen och kan skriva en till rad men nästa gång blir det från Skellefteå :D Ska försöka ta lite bilder med min mobil under resan så kan jag försöka få upp det här på bloggen sen när jag får någon form av koppling :D

På återseende :D

Inga kommentarer: