måndag, januari 04, 2010

Ny nedräkning

Det har varit lite lite bloggande från min sida sedan jag skrev senaste nedräkningsinlägget, tanken var väl att jag skulle "räkna" ner till sista dagen på jobbet men så blev det inte riktigt. Har som förutspått slutat på skitcare och mår faktiskt väldigt mycket bättre. Men nästa "stress" satte igång nämligen att packa ner alla mina saker inför flytten på fredag. Jag kommer troligtvis vara lite off fram tills flytten faktiskt har ägt rum, kommer väl inte ha någon internetkontakt när jag flyttat men det kommer så småningom.

Tänkte försöka dokumentera resan lite smått, ta lite bilder här och där samt på grabbarna grus som jag får sällskap av upp och som hjälper mig flytta :D Nycklarna till lägenheten hämtas ut imorgon (förhoppningsvis) och sedan är det iväg till Arlanda för att plocka upp päronen men under morgondagen blir det en hel del att röja innan päronen kommer hem. Måste stöka färdigt, få ner alla mina saker till garaget så jag har det samlat på ett ställe, åka till tippen och dumpa skit som jag sorterat ut som jag inte längre behöver och till sist städa huset >)

Nä dags att kila hemåt och packa ner en del saker som fortfarande står framme.

Mors så hörs vi väl snart :D

Inga kommentarer: