onsdag, januari 13, 2010

Klockan är 7.45 *pip*

Ja då var städtjejerna här från någon städfirma, dom beklagade sig att dom väckte mig men jag bad om ursäkt för att jag råkade skrämma en av dom (hehe). Genast efter att dom börjat röjja lite ser det så väldigt mycket bättre ut, så jag kanske kan flytta in ordentligt idag till slut :D jag vill hoppa och studsa runt men jag är alldeles för trött för det.

Dom väsnas en hel del så man kan inte direkt sova så då sitter jag väl här framför datorn en stund tänkte jag men vet inte riktigt vad jag mer ska göra. Känner att jag inte riktigt har mer ork att engagera mig i att ens starta en film eller dylikt.

Jag ska ta lite bilder och lägga upp här på bloggen lite senare så får ni se hur det ser ut när det är städat också :D (tom rensar även ut i avloppen).

Inga kommentarer: