onsdag, januari 20, 2010

Träning (förhoppningsvis)

Ja då sitter man här i plugget och väntar på att klockan ska närma sig 17, det känns som att det går djävligt långsamt! Klockan 17 börjar nämligen dagens träningspass av innebandy (som är gratis denna och nästa vecka), men har inte hört allt för glada nyheter angående innebandyn då det tydligen inte varit så många deltagare under höstterminen :(

Nä nu blev det visst dags att kila iväg till campushallen för att eventuellt byta om (utifall det blir något). Dessvärre så glömde jag min AI bok hemma så jag har inte riktigt kunnat plugga i skolan idag men har väl sprungit in till stan och gjort lite andra nyttiga saker som att klippa mig för 159:- :)

Hmm undrar vad jag ska laga till middag när jag kommer hem, kanske bruna bönor med stekt fläsk och potatis... ja det lät gott det får det bli.

Mors!

Inga kommentarer: