måndag, mars 08, 2010

2 klara 1 kvar

Det är resultatet av ett djävla slit med mina laborationer i Datorspels AI kursen som jag läser just nu, snart är det dags för klasskamraterna att plugga på inför sin tenta (som jag lyckligtvis redan har gjort muahaha) jag fick en 4:a på min tenta vilket motsvarar VG. Nya Battlefield Bad Company 2 har kommit ut och jisses vad snyggt spelet ser ut. Det är lite i samma anda som första spelet, dock verkar dom ha förändrat lite i spelsystemet, har dock inte hunnit spela så mycket då jag varit lite upptagen med min labb. Jag lämnar förvisso lite tid på kvällarna åt saker som jag gör för att koppla av, vilket i de flesta fall blir att spela lite.

I övrigt så stör jag mig lite på att jag inte kunde gå till studenthälsan i fredags då jag har haft ont i höger skuldra ett tag nu, jag ringde dit och då visste tjejen som svara inte om jag skulle få komma till dom eller om hon skulle hänvisa mig till närmaste vårdcentral. Något knas är det då skolan ska ha ett avtal med dom att även studenterna ska få komma dit för undersökningar eller för att träffa en läkare. Jag börjar undra om det inte är en inflammation jag har dragit på mig i muskelfästet eller vad det nu kan vara, men förhoppningsvis blir jag inte borta allt för länge från min träning :S känner att jag vill ut och röra på mig men tänker inte göra det om det är så att skuldran blir värre (vilket den har blivit en gång).

Nä nu är det väl dags att gå och lägga sig ska bara borsta tänderna så kan man krypa ner i sin sköna säng :) God natt på er!

Inga kommentarer: