tisdag, mars 23, 2010

Flashback

Lite märkligt när man tänker på det, jag har redan stått där och visat upp mitt inriktningsprojekt och imorgon ska jag gå och kolla på 3:ornas inriktningsprojekt. Känns ändå på något sätt lite konstigt då jag nu studerar med dom i årskurs 2 men redan har gjort det som dom i årskurs 3 har gjort...

Ja det kan väl vara lite knas och ja jag borde väl ha varit klar vid det här laget men då kanske vissa saker som hänt inte hade hänt, jag skyller på det :P

Nä det blir inte ett så värst långt inlägg det här då jag nu börjar bli trött och tänkte gå och lägga mig men först ska jag väl lägga in lite bilder som jag lovat göra ett tag.

Så här såg köket ut efter att dom hade städat lägenheten då jag flyttade in:
Och så här ser det ut nu när jag har fått nya skåpluckor:
För att avsluta det hela så kommer en härlig bild på solnedgången här uppe (kl.17.30):
(Ja vi har mycket snö kvar)

Inga kommentarer: