onsdag, mars 03, 2010

Ofrivillig sovmorgon

Ja i morse fick jag en ofrivillig sovmorgon, jag trodde att jag hade satt larmet på 9, men när jag vaknade upp och kolla på klockan (9.13) så tänkte jag att nä det kanske är 9.30 det kan gå också. När jag sedan vaknar upp igen så står klockan på 9.51 och jag kommer på mig själv att fan den är ställd på 10 *suck*.

Jag tar mig upp, fixar lite frukost och kollar lite på tv medans jag äter min frukost sen tar jag mig iväg till plugget för att göra lite nytta, observera att det inte är världens lättaste att ta sig till skolan då det har snöat konstant sedan i tisdags förra veckan. Men jag kommer äntligen iväg och väl framme vid skolan noterar jag att några av klasskamraterna är hemma, med andra ord har vi inte haft någon lektion idag heller. Läraren fick förhinder vid våran senaste lektion så han sköt den på framtiden men vi har inte fått någon information om när nästa skall vara.

Fick precis ett meddelande från en klasskamrat om att dom har fått mail om när nästa lektion skall vara och det blir tydligen imorgon (torsdag) kl. 9 men i vilken sal vet vi inte men gissar på samma som vi alltid har haft. Nu måste jag nog tillbaka till min labb har ju en del kvar att göra.

Mors!

Inga kommentarer: