söndag, mars 30, 2008

Festiviteter och annat skojj

Ja denna helg har man ju lyckats supa bort men jag tror nog att det var en bra anledning, nu vet jag ju inte direkt om det finns några bra anledningar till att dricka alkohol osv. även om man är i trevligt sällskap så måste man inte dricka för att ha kul tillsammans men det gjorde jag i alla fall, så de så!

Det var nämligen som så att polarens flickvän hade 25-års fest och där var jag och firade henne och träffade även hennes släkt. Jag må säga att det var en gladlynt släkt men några var ju lite ehm annorlunda ;) jag hade i alla fall väldigt trevligt och det blev en hel del dricka som slank ner men jag drack ändå inte så mycket så att jag inte visste vad jag gjorde i varje fall. Sen bytte vi ju också över från vintertid till sommartid så nu har jag fått en timme mindre på mig att göra saker tycks det som. Det gör i alla fall alltid det vid övergången från vintertid till sommartid, men det kändes skönt ändå för solen var ju uppe mycket längre istället :D

Oj nu ploppa bränningsprogrammet upp och sa att min bränning var klar :) Nu har jag en ny film jag kan ta med till Uppsala på tisdag, en som jag faktiskt inte har sett själv men vi får väl avgöra om vi vill se film eller inte men jag tänkte ta med den så vi i alla fall har alternativet :) filmen är Alvin och gänget, jag kommer ihåg när jag var kanske 7-8 då jag brukade lyssna på Alvin and the Chipmunks på LP-skiva, det var gamla goda tider det :D och nu har det kommit en film om det också. Såklart måste man ju se den.

Nä nu rann ju klockan iväg för mig hehe ska väl avsluta och gå och lägga mig så man kommer upp i hyffsad tid imorgon för att ta sig till skolan, sen när jag kommer hem så väntar ett hus som ska städas för att jag inte gjorde något idag, men jag har faktiskt städat under majoriteten av dagen idag, som tack för att jag fick sova över hos polaren och hans flickvän som hade festen så hjälpte jag dom att städa efter gårdagens fest (dock var det ju lite halvroligt att göra när man är bakis men det får man ta).

Puss och god natt!

Inga kommentarer: