tisdag, oktober 14, 2008

Hepp hepp

Inte mycket som hänt idag, eller inget mastodontigt som t.ex imorgon då lunchrestaurangen ska laga sitt bidrag till OS i matlagning gren företagslunch. Det vi kommer kunna välja mellan är Kryddig kycklingfilé "Rice and Pers" eller Karibisk het laxfilé med gurkyoghurt & wokgrönt. Vet inte om jag ser fram emot morgondagens lunch eller torsdagens lunch. På torsdag blir det nämligen ärtsoppa och sedan pannkakor, man behöver ju inte käka så mycket ärtsoppa för att få klämma i sig en massa goda pannkakor med antingen grädde, blåbärssylt, äppelmos eller jordgubbssylt till :D

Verkar vara innebandy imorgon efter jobbet också, ska ta med mig träningskläderna men vet inte om det blir av för jag har inte fått något mail om hur det blir. Nåja är ju inte så tungt så man orkar ju dra hit det, i annat fall så kan det få ligga kvar här så kan jag använda kläderna på fredag då det är ny träningsomgång.

Ooo snart kan jag gå hem, yippie :D när jag kommer hem ska jag chilla ordentligt, kanske kolla på lite tv, slappa framför någon film (antingen någon jag sett eller inte har sett). Möjligen lira lite WoW som avslutning på kvällen innan jag går och lägger mig.

"Don't take life too seriously! You'll never get out alive!"

Inga kommentarer: