lördag, oktober 04, 2008

Märkligt

Ja det tycker jag, vad undras det säkerligen, men var ute och käkade lunch med flickvännen och orkade inte riktigt äta upp all mat men så ville jag ta med det som var kvar i en liten doggybag och jag satt och funderade vad jag skulle säga som ursäkt. Inte för att man egentligen behöver en ursäkt för att få med sig maten man inte orkade äta upp där, men men funderade en stund och kom sedan fram till att jag skyller på tjejen att hon inte orkade äta upp, när jag gick ut från kebabstället funderade jag mest på varför jag la "skulden" på min flickvän?! Vet inte riktigt varför men av någon anledning ses det väl som att det är okej att göra så för tjejer äter oftast inte lika mycket eller mer än vad killar gör.

Finns flera saker jag tycker är märkligt men det får jag ta upp lite senare, hinner inte riktigt nu. Ska iväg till en av tjejens kompisar och hjälpa henne med att fixa dennes dator som tydligen inte kommer ut på internet. Hoppas hon bjuder på kanelbullar, det är ju trots allt kanelbullens dag idag :) Om vi inte får någon bulle ska jag köpa mig en från fiket precis under lägenheten. Måste ta en bild på den för den är så insane stor.

Nu kila puss och baj baj!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker inte jag. Det är sånt man gör. Jag skyller alltid på Peter och kan inte tänka mig att han skulle banga att skylla på mig. Är alltid lättare.

Vet du vad vi har glömt för resten. Vi har glömt att räkna motionspassen förra månaden. Är ju redan i oktober. Kanske ska göra det eller ska vi skita i det och köra från denna månad istället???

Kram
Evve

t-bone sa...

Ja jag antar att jag kan väl skylla ifrån mig på tjejen vid framtida tillfällen då :)

Hmm nä vi har inte räknat förra månaden, men vad jobbig du är jag som trodde jag kunde glida vidare och du jobbade istället ;) Men jag får la börja konka med mig träningskläderna till jobbet igen då.

Kram

Anonym sa...

Jag vet att det är jobbigt, tycker jag med. Vi kan skita i det om du vill. Vad vill du da???

Kan ju skylla på tjejen att du inte hinner eller nåt =)

Kram