onsdag, oktober 01, 2008

Jobb igen

Jaha då var det roliga tydligen slut, storebrorsan och hans barn har åkt hem till USA, plugget är slut denna gång och jag sitter åter igen på jobbet. Får se vilken anställningsform jag kan ruska fram, får inte vara kvar på det gamla kontraktet jag fick i somras (vilket iofs kan vara skönt att komma ifrån). Men men vi får väl se vad chefen säger imorgon. Idag har varit som första tagen på jobbet, inget "fungerar", märkligaste var att jag kunde stämpla in men mitt passerkort fungerade inte så fick smita in med någon annan anställd. Hade ju varit skönt om man hade stämplat in och sen suttit och slappat hela dagen och fått lön för det :) men men så bra ska vi tydligen inte ha det här i livet.

Har faktiskt fått upp min dator jag hade sist men jag har förlorat min skärm så jag hoppas att det jag skriver blir bra ;) nä skämt och sidor så har jag fått ta den skärm som följde med datorn från början, men den skärm jag satt på tidigare en 24" platt skärm norpade självfallet tjejen som tog över mitt gamla rum. Jag visste att jag skulle ha låst in den någonstans. Som tur är så fick jag i alla fall tillbaka min stol med extra långt ryggstöd och med justerbart nackstöd.

Nä ska väl försöka jobba lite så man kan komma igång med det man avslutade sist innan jag började läsa den där kursen på SU.

Peace out!

Inga kommentarer: