torsdag, oktober 30, 2008

Halloween

Då var det dags för ännu en helg och denna helg är det halloween också, ska ner med några polare och lillebrorsan till göteborg för att hälsa på några kompisar och gå på en halloweenfest. Men imorgon är man ledig, hur skönt som helst, kommer verkligen sova ut innan vi ska åka iväg. Ska nog försöka gå lite tidigare idag men det kommer nog inte bli av då jag kollar på klockan och ser att den är 16.42 just i skrivande stund. En kollega stack redan vid lunch sen har dom successivt knoppats av och smitit iväg, endast dom som kom lite senare idag som är kvar en stund till (inklusive mig själv).

Har gjort en lista på kommande filmer som jag skulle vilja se men när dom kommer till Sverige återstår väl att se, listan är som följer:
  • Burn after reading
  • Transporter 3
  • Gran Torino
  • Yes Man
  • Sexdrive
  • Max Payne (har precis gått upp på bioduken)
  • Fast & Furious (nej inte den första filmen utan den fjärde nu faktiskt)
En film som jag fortfarande inte har hunnit se än är Wall-E men är lite irriterad på att den endast går med engelskt tal på biograferna i stan. Nä ska väl ta och göra ett sista krafttag här på jobbet innan helgen kommer.

Tjilevimp!

2 kommentarer:

Evve sa...

Hej hej...

Först och främst... hoppas du hade en superbra helloween.
Sen... Peter fixade Wall-E... den var inget att se på bio tyckte i alla fall jag. Kan rekomendera att du sparar pengarna och kollar hemma istället. Gör nog ingen skillnad.

Hörde att du skulle till Uppsala denna helg. Du är en upptagen man du =D

Ha det bra, höres.
Kram E

t-bone sa...

Mors!

Jo visst fan hade jag en superbra halloween tills magen gjorde uppror när jag druckit lite för mycket eller något som jag inte borde ha druckit kanske ;) Men det löste sig till slut.

Jag är tydligen den ända här nu som inte har sett filmen än, jag som ville att vi såg den alla tillsammans men lutar väl åt att jag kollar på den med flickvännen i helgen då :P

Ja upptagen man är nog ganska korrekt beskrivning hehe.

Kramis