måndag, oktober 13, 2008

OS i uttråkighet

Nä men nästan i alla fall, sitter här på jobbet och ska strax gå hem. I helgen var man först och våldgästade polarna (vilket blev bara ena polaren) i Kungsängen, sen på lördagen stack jag med några andra kompisar till Hem 2008 Inrednings- & designmässan i Älvsjö, var ganska kul att gå där, många konstiga saker som dom tycker är inredning. Resultatet av mässan blev 2 korvar och en Tempur kudde, kudden testade jag nästan direkt när jag kom hem, sjukt skön att vila huvudet på.

Senare på lördagen var jag iväg på en inflyttningsfest, var rätt så skojj, drack lite och umgicks med trevligt sällskap. Runt 2 tiden bar det iväg hemmåt då man satt och hjäspade lite för mycket och resten av sällskapet började nicka till ;) Söndagen lyckades jag sova bort större delen av dagen, kan ju vara för att jag behövde vila kroppen också. Men annars så var jag väl bara för lat för att gå upp dom gånger jag vaknade till. Vid 16 tiden stack jag hem till morsan för ett styrelsemöte med släktföreningen, var väl rätt kul att sitta med men jag åtog ju mig inte så mycket att göra vilket kan kännas skönt då jag känner att jag har annat jag prioriterar lite högre just nu.

Nä nu orkar jag inte sitta kvar här på jobbet och klura på problemen jag stött på utan nu ska jag nog kila hem och göra något jag tycker är roligare än det här. Hoppas min kompis som jag vet följer den här bloggen lite till och från haft det roligare på jobbet än jag har haft :) Kanske kan hitta på något under veckan eller i helgen? Jag hör av mig så får vi se vad vi kan komma på.

Fred ut!

Inga kommentarer: