lördag, mars 08, 2008

Kryssning

Jahapp då är man ombord på kryssningsbåten Cinderella, Viking Lines största båt. Har redan åkt en vända fram och tillbaka till Mariehamn, dock var det inte den roligaste turen jag åkt på. Var en djävla massa fulla människor, redan 2 minuter efter att man har klivit ombord på båten kommer en och vinglar lite väl mycket. Denna vända som jag ska åka på nu är det en Country Festival ombord på båten som jag ska jobba på så det är en massa spring fram och tillbaka men man får ju något för det :)

I och med att jag inte var iväg till Uppsala i onsdags och jag kan ju inte åka idag heller så saknar jag K:s sällskap väldigt mycket. Önskar att hon vore med mig på kryssningen men det var som sagt inte så mycket att se så hon är nog glad att hon slipper. Men vi får väl ses så snart hon blir bättre. Puss till dig :)

Fick reda på att jag kommer få lite lön ;) dock 99kr för att jag har svarat på en massa enkäter för ett tag sedan, jag får ju dom skickade till mig via mail och så ska jag gå in och svara via webben. När man har uppnått en viss summa pengar så får man det utbetalt.

Jag har lyckats beställa mitt nya nätagg till datorn också, blev av med 1500:- innan helgen ens hade hunnit börja och jag har inte heller hunnit köpa så värst mycket i taxfreen heller men lite har jag handlat, har även skaffat en väldigt fin present till farsan som fyller år idag. Måste ringa honom när jag har bloggat klart och gratta honom. Nä nu ska jag väl gå och hjälpa till och bära lite bord om dom inte har blivit klara ;)

Puss och kram på er!

Inga kommentarer: