söndag, mars 23, 2008

Slut på semester

Ja imorgon var det väl slut på det roliga, åker hem med morsan runt 17 tiden och kommer till Centralen vid ca 22 tiden, kommer bli en lång och tröttsam resa gissar jag på. Många timmar i en buss som säkerligen kommer vara full med människor, inte mycket att göra förvisso men kanske lyssna på musik och läsa lite bok eller försöka sova något. Jag har räknat en del matte idag så det behöver jag inte dra upp under tiden jag åker på bussen.

Har varit väldigt nyttig idag då jag har varit ute på en promenad igen, denna gång innan frukosten till och med. Kändes lite militäriskt men det gick väl an. Promenaden var vid havet denna gång och jag lyckades plåta några schyssta bilder som jag kan lägga upp nästa gång jag bloggar (troligtvis när jag har kommit hem igen). Pratade med K idag, det var härligt att höra hennes röst, vi pratade väl om lite allt möjligt. Önskade bara att hon var här så jag kunde umgås mera med henne men det får jag väl hålla mig tills nästa gång vi ses (vilket nu känns som en evighet).

Jag tror nog jag är så där härligt nykär :D det känns så i alla fall. När jag inte är med K så längtar jag tills nästa gång vi ses igen. Precis innan jag ska träffa henne pirrar det i magen, men när jag är med henne så byts pirret ut mot en härlig känsla som är lite svår att beskriva, man mår i alla fall väldigt bra ;) Nä är väl dags för mig att lägga ner för idag, klockan är ju mycket. Gå och borsta gaddarna och sedan krypa ner i min säng (min ensamma säng).

Puss och god natt!

Inga kommentarer: