torsdag, mars 27, 2008

Upptagen...

Ja jag har tydligen varit lite upptagen dom senaste dagarna med lite allt möjligt verkar det som hehe. Igår var det våffeldagen och jag och en polare bestämde oss för att laga våfflor, vi tänkte att vi är ju hungriga så vi dubblar receptet, men jag som läste receptet råkade kolla på antalet andelar mjöl när jag hällde i mjölken vilket ledde till att det blev 3 ggr. så mycket smet mot vad orginalreceptet var. Resultatet ser ni nedan:


Har även varit lite upptagen med plugget (för det har ju kickat igång igen). Imorgon är det nya tag igen som gäller, fixa en komplettering samt börja göra dom nya seminarieuppgifterna. Jag hade inte sett dom nya seminarieuppgifterna då dom låg på nätet, våran seminarieledare brukar nämligen alltid ge oss våra uppgifter för nästa vecka men denna gång blev det inte så. Kommer kanske bli lite kämpigt men det ska gå att lösa problemen i alla fall.

Nu har det gått sjukt lång tid sedan jag senast träffade K (iaf känns det som det) och det känns väl tungt i bröstet att inte kunna träffa henne, men snart kommer hon tillbaka till Uppsala igen och då ska jag minsann åka dit (någon dag, vet ej vilken än) :D

Nu är det sängen som gäller!

Inga kommentarer: