fredag, mars 14, 2008

Ointrassant rubrik

Hehe ja jag kom inte på någon bra rubrik så den fick bli lite ointressant ;) Kom på att jag inte bloggat på en vecka, mycket som har hänt kan man ju fråga sig? Inte direkt, eller jo lite kanske, jag klarade min sista eTenta i onsdags (väldigt nöjd över det). Nu har man gjort sig förtjänt av det efterlängtade påsklovet som jag nu har :D Det första jag lyckas göra på mitt lov är att kliva upp ännu tidigare än vanligt för att åka hem till en av farsans polare för att ta bort spyware från hans dator, han var ju schysst och fixade frukost för att jag kunde komma förbi så tidigt.

Fixade till så att datorn numera fungerar, hoppas den håller ihop ett tag nu så jag inte måste tillbaka direkt. Efter att jag hade fixat det stack jag hem till en polare, för att bli lite överraskad med att flytta runt en del möbler hemma hos kompisens morsa. Allt gick väl och det tyngsta sakerna blev satta på plats, sedan gick vi hem till polaren för att glo lite på Band of Brothers (så grymt bra dokumentär). Vid 18-tiden (mer eller mindre efter middagen) åkte vi iväg för att hjälpa till att bära en nyinköpt soffa som polaren och hans flickvän införskaffat sig. Den var inte så tung då men i efterhand så har man lite träningsvärk i musklerna som jobbade mest ;)

Idag fredag har jag äntligen fått lite sovmorgon för att sedan pila iväg och konka på en garderob från Kista till Husby, ja okej vi konkade inte på den hela vägen vi körde den mellan Kista och Husby, när jag väl hade gjort det så begav jag mig in till plugget för att möta upp en klasskompis för vi skulle jobba lite på de seminarieuppgifter som vi hade fått tillbaka som skulle kompletteras för att dom antingen saknar något eller är fel. Jobbade med det någon timme eller två sedan begav jag mig hemmåt igen fast hamnade hos F och där var även D med flickvännen M. D ville ha lite nya spel till sin 360 så F fixade det sedan satt jag och M och pratade om vad jag ska göra imorgon, nämligen åka till Uppsala för att träffa någon alldeles speciel tjej :D

Okej vi ska väl på en parmiddag först och kolla på melodifestivalen men jag får ju träffa K också :D Usch det har gått alldeles för lång tid sedan vi sågs sist :( Skickade ett litet sms där jag skrev att jag låg och tänkte på henne och att jag såg fram emot morgondagen :) Jag fick även svar på att hon också såg fram emot morgondagen och att "...det var ju länge sen vi sågs..." Hon kommer och möter mig på stationen, ååh vad jag längtar tills morgondagen är här, jaja klockan är över tolv men wtf jag har ju inte sovit än! Jag måste spela lite Brothers in Arms först sen kan jag sova lite :D Så nu ska jag göra det så får ni väl hitta på något annat att göra än att läsa min blogg :P

Morsning korsning!

Inga kommentarer: