torsdag, mars 20, 2008

Småland

Jahapp, då satt man helt plötsligt hemma hos morfar och mår gott. Dock saknar jag en väldigt speciel tjej som träffade igår (onsdag). Vi har bara varit ifrån varandra 1 dag och det känns redan som en evighet :( Ja det kommer väl dröja ett tag innan jag kan träffa K igen men jag får väl sysselsätta mig med något tills vi träffas igen. Bussresan ner till småland idag var ju en riktig "mardröm" det gick inte riktigt att sova för det fanns inte direkt så mycket plats för mig att sträcka på benen, och sedan kände jag mig lite konstig i magen. Vet inte varför men jag undrar om jag var orolig för något, jag blir ju inte åksjuk så jag vet inte vad det kan ha varit.

Kom i alla fall fram lugnt och säkert (en hel timme försent!) men vi kom fram. Åt lite kvällsmacka som vi typ alltid brukar göra och nu har vi precis fixat iordning sovplatserna så att vi alla får plats. Jag fick en säng haha :) Nä dags att lägga ner för ikväll, kan kanske skriva ett nytt inlägg imorgon och berätta vad man har haft för sig under dagen :)

Mors och god natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha... Sysselsätta sig med andra saker. Hmmm ditt lilla snusk, visste inte att du saknade mig så mycket ;) Ha ha ha... Nej men skämt och sido. Är det mycket snö där nere eller? Hörde att det skulle vara en del. Var det därför som bussen blev sen eller vad?

Hoppas du får en bra påsk där nere. Ha det så bra.
Kram Evve