tisdag, januari 08, 2008

Avsked :(

Varför ska det egentligen vara så svårt att ta avsked från sina nära och kära? Nu när man sitter här timmarna innan flyget går så börjar jag tänka efter på vad vi har gjort under tiden vi har varit här och i ena stunden känns det som att vi inte har gjort så mycket tillsammans mendans i andra stunden så har vi gjort en hel del tillsammans men det finns fortfarande inte tillräckligt med tid för att göra allt annat som man också skulle ha velat göra.

Nu är flyget försenat också men vi ska väl åka till flygplatsen i alla fall ganska snart. Fick en till väska så jag kunde stuva om lite packning nu i sista sekunden för min ända väska jag hade vägde 4 pounds för mycket vilket kan kosta ganska mycket. Spänd föräntan inför resan hem, känns kul att få komma hem, träffa kompisarna och övriga familjen. Kanske får ett telefonsamtal när jag kommer hem om något deltidsjobb som jag kan göra medans jag kommer plugga matte. Lite nervös inför det är man ju också men men det kommer nog gå bra, jag har ju pluggat på universitetet 3 år innan så det ska inte vara någon större skillnad :)

Jag mår avsevärt bättre mot vad jag gjorde igår och dan innan det :) Dags att kila nu säga hej då och vi ses nog snart igen :) Puss och kram

Inga kommentarer: