fredag, januari 25, 2008

Äntligen fredag!

Då var fredagen här men den är inte över än... jag sitter ju och skriver kl. 02.15 på morgonen så nej den har bara börjat, men jag är ändå glad att fredagen är här. Skolan slutar väl runt 16.30 idag och sen är det hemmåt som gäller. Ska ut med några kompisar på kvällen, ska gå på någon is-bar eller vad det är för ställe, låter intressant. På lördag ska jag upp och träffa en väldigt vacker tjej i Uppsala så jag kommer göra mig iordning och sticka iväg runt 12 snåret så ska vi gå och fika. Ser verkligen fram emot det :)

Hittade ett gammalt men mycket roligt klipp på nätet:


Inte så mycket mer att rapportera än att jag såg The Kingdom ikväll hemma hos polaren, hade förväntat mig mer av den filmen och av någon konstig anledning lyckades vi inte få igång undertexter, nåväl filmen var väl sisådär, inte så att jag skulle gå och betala för att se den på bio men hyra den på DVD går väl an. Nu ska ja hoppa i säng!

Inga kommentarer: