lördag, januari 05, 2008

Nedräkning

Jahapp då har nedräkningen för hemresan satt igång, brorsans övriga besökare åker nu på söndag medans vi andra åker på tisdag nästa vecka. Konstigt nog så har vi en hel del att packa med oss nu när vi ska hem också ;) Massa saker som har inhandlats, och alla julklappar man fått ska också med hem. Jag har faktiskt lyckats hitta något roligt för dom där hemma också :P

Inte mycket som har hänt sen senaste inläggat är på bloggen, varit på en middag, ute och shoppat, plockat ner julpyntet. Brorsans fru håller dock på att fixa en massa blommor till ett bröllop som hon och storebrorsan ska på imorgon. Hon fixar ju blomarrangemang via sitt egna företag så hon får väl en liten slant för det hela ;) Sitter just nu och funderar på om en av mina polare har uppgraderat sin burk än? Jag funderar på att sälja min processor och kanske grafikkortet för att köpa ett nytt. Lillebrorsan har ju köpt sig en ny CPU och som tur är så passar den på hans nuvarande moderkort också.

I annat fall om polaren inte vill köpa det av mig får jag väl försöka sälja det på annan väg. Konstigt nog så längtar jag hem lite, på sätt och vis så vill jag träffa kompisarna, familjen som är hemma och nog saknar jag min dator lite hehe ;) Jag har inte satt igång att packa än, duh! det vet vi ju hur det gick sist jag "försökte" packa i god tid hehe, det hela slutade ju med att jag packade i sista minuten. Jag ska väl försöka att inte göra det nu då vi inte har fått tag i allt som ska med hem igen. Jag är dock berättigad till en väska till så jag kan få låna en från våra andra husgäster här som har köpt nya väskor och fått en över. Nä nu ska jag väl inte sitta här och babbla mera, är väl dags att hoppa i säng då klockan är 01:00.

God natt!

Inga kommentarer: