torsdag, mars 26, 2009

Den eviga väntan

På bättre tider, vädret kan ju också få sig en känga av det här och gå mot lite varmare tider. Tror inte att någon har något emot lite plusgrader även på nätterna. Har sökt ytterligare ett jobb som Microsoftutvecklare via Academic Work, dom ska tydligen sköta i rekryteringsprocessen, alltså ej bemanning som dom vanligtvis brukar ha utan denna gång är det rekrytering. Som sagt är det ju den eviga väntan på att dom ska höra av sig, man kan ju hoppas på att dom ringer någon gång och frågar om man kan komma på en intervju.

Men än har ingen ringt, inte heller från GRIN, kanske ska ta och skicka iväg ett nytt mail till dom och fråga hur det går. Fick ju som sagt var tipset av en kompis att dom är lite sega. Någon mer som är seg är ju min examinator som jag inte har hört något från, inte ens att han har mottagit mitt mail eller så. Ska nog försöka ringa honom imorgon när jag kommer till jobbet för att se om han är där. Sist jag ringde var han tydligen sjuk, innan det var han fortfarande på semester.

Nä dags att slagga lite tror jag nog, måste försöka gå och lägga mig tidigare om nätterna, troligtvis kommer jag vara nästan helt död imorgon när jag kommer hem från jobbet men då går jag bara och lägger mig tidigare.

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Skuuumt. Jag provade min firefox och det funkade inte heller. Hur fixar man ett sånt problem, förutom genom att byta färg på texten eller bakgrunden :P

Hmm. Fredag. Ska höra med göbben om det. Det har varit så mycket den senaste tiden, det känns som att jag och han knappt har hunnit träffats. Men han pratade om att han kanske skulle träna imorrn. Om han ska det kan vi ju ta en fika. Jag hör av mig. Haru kvar samma mobilnummer?