fredag, mars 06, 2009

Ett kol pålagt

Så nu har jag äntligen skickat in min rapport, eller jag har inte riktigt skickat in den än men har fått ett referensnummer som jag har skickat till min examinator för att han ska godkänna/begära tillägg eller något i den stilen. Rapporten har jag som sagt var inte riktigt hunnit skicka in än då det inte fanns någon bifoga knapp eller så i formuläret jag använde för att registrera min rapport.

Hjärtat bultade så mycket att jag nästan blev öronbedövad, jisses vad nervös man är nu i väntan på svar från examinatorn. Får väl helt enkelt försöka koppla bort allt det när jag är på kryssningen i helgen. Just det sticker ju på kryssning om ett par timmar, en ca 13h från nu då :P

Har fixat och donat lite in i det sista, packningen har jag skickat med polaren då han blir upphämtad först så slipper jag bära på packningen till jobbet och sedan därifrån till båten. Har längtat hela veckan tills att fredagen ska komma och nu är den väl här hehe men jag ska nog gå och lägga mig så jag orkar med allt röjj det kommer bli imorgon ombord på båten. Kanske kan skriva en liten blogg-rad ombord.

Nu är det iväg till sängen :D

Inga kommentarer: