måndag, mars 02, 2009

Nytt rum :)

Eller ja nästan då, detta hände i förra veckan strax efter löning nämligen på onsdagen. Hade tänkt skriva något då men blev tyvärr inget för resultatet blev inte riktigt som det jag hade tänkt mig eller lovat mig själv att det skulle vara så jag sköt på att ta bilderna samt skriva om det i bloggen några dagar ;)

I alla fall här nedan har vi lite före och efter bilder på hur det ser ut i mitt rum då/nu :D

Första: (datorbordet jag hade förrut, rensat från allt som stod på det)
Andra: (mycket skräp jag hade samlat på mig)
Tredje: (som ni kan se har jag rensat bort en hel del)
Och fjärde:
Måste säga att jag är rätt nöjd med resultatet nu :) Nä det var den lilla uppdateringen, imorgon blir det väl en om hur mycket jag längtar till kryssningen som kommer i helgen, ska bli skönt att få komma bort lite från vardagen och göra något annat för omväxlingsskull :P

Inga kommentarer: