tisdag, mars 10, 2009

Sökt nytt

Ja det har jag minsann gjort, för en liten stund sedan skickade jag iväg en ansökan till spelutvecklaren GRIN för en position som Tools Programmer. Hoppas dom kontaktar mig och jag får komma på en intervju för det skulle jag gärna vilja. Imorgon måste jag bara se till att ringa min examinator för att se om han har lagt märke till mitt e-mail jag skickade i förra veckan. Vill ju gärna få redovisningen överstökad så snart som möjligt så man kan fokusera sig på det andra man har kvar.

Huja nu känns det lite nervöst igen, precis som när jag fyllde i formuläret för att registrera mitt examensarbete. Nåväl ansökan har gått iväg och nu är det bara vänta och se när man blir kontaktad. Ska väl försöka varva ner lite så man kan somna och vakna upp i hyfsad tid imorgon för att ta sig till jobbet igen. Det har ju kommit ut en ny firmware till xbox360 drivearna som gör det möjligt att spela framtidens spel. Kommer nog bli ett antal nya flashningar samt uppdateringar av kunders maskiner då dom säkerligen vill ha den senaste mjukvaran för att kunna spela dom senaste spelen. Nåväl det är ju något som håller en sysselsatt om dagarna även om det inte är programmering vilket jag hellre skulle vilja pyssla med.

Nä nu blir det väl att avrunda här och borsta gaddarna för att sedan invänta john blund med sitt magiska drömpulver. Tror han kommer behöva en slägga för att få ner mig denna gång dock.

Inga kommentarer: