söndag, mars 15, 2009

Sjuk

Ja inte så roligt att vara sjuk ne men det har jag ädnå lyckats bli *suck* man blir så rastlös av att bara ligga i sängen och sova eller försöka sova när man väl är vaken. Ont i ryggen får man också då man har legat för länge så det går ju inte för sig heller, har orkat ta mig upp en liten stund och bråkat med datorn som fick för sig att det inte fanns något ljudkort installerat så jag kunde inte lyssna på musik eller vad jag nu skulle lyssna på. Märkligt då jag inte gjort någon större förändring sen senast jag hade igång datorn.

Nåväl det är fixat nu och för tillfället sitter jag och bläddrar igenom lite mail som jag har fått på min gmail, det mesta var antingen skräppost eller ointressant. Läste kommentaren på förra inlägget och den lilla historien från slitz kan mycket väl vara en gammal en men den stod med i senaste numret av slitz som vi har på jobbet vilket är för mars månad.

Nä ska väl ta och försöka krypa ner och vila mig så jag blir frisk någon gång, dock kommer jag troligtvis inte att gå till jobbet imorgon. Vill ju bli helt frisk och inte gå runt och vara småförkyld hela tiden, då kan man ju inte gå och träna heller. Vilket jag förunnar mig på måndagar, onsdagar samt fredagar. Detta lär det bli lite förskjutning på nu då jag inte vet när jag kan börja träna igen, bara att se till att man inte trycker i sig för mycket skit när man ändå bara ligger stilla och inte rör på sig så mycket.

God natt ^_^

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig fort fort fort :)
Inte roligt att du är sjuk...

puss