onsdag, mars 04, 2009

Tidsbrist

Ja jag får känslan av att tiden inte räcker till för mig :( jobbar så konstiga tider gör man också men det är ju så tydligen när man jobbar i butik. När jag kommer hem på kvällen är det bara att trycka i sig middag alternativt laga den och sen äta (lite svårsmält med fryst mat). Efter det har man ju tid att hitta på något i ett par timmar innan man ska gå och lägga sig men inte blir det mycket. Till råga på det så gymmar jag 3 ggr i veckan för att gå ner lite och det har jag faktiskt gjort, hela 3KG har jag tappat sen man började träna. Det hjälper ju en hel del att man skär ner på sockerintaget också ;)

Men men nu är klockan 01:11 och jag sitter här och packar min väska för gymmet imorgon *suck* gillar inte att jag kommer i säng så sent när jag ska upp så tidigt bara för att jag vill gymma på morgonen innan jobbet börjar så slipper jag tänka på det resten av dagen. Nä ska väl slänga ner allt som jag ska ha i väskan och sätta mobilen på laddning för den dog tidigare idag. Nu är det bara att borsta gaddarna och sen krypa till kojs.

Hej svejs!

P.S

Jag längtar till helgens kryssning ska bli så skönt.
D.S

1 kommentar:

Evve sa...

Åååå vad duktig du e.
Önskar jag vore så duktig som du att åka och träna. Men lär ju få drömma om det ett tag till då den här envisa förkylningen håller mig i ett hjärngrepp. Men snart är jag frisk och då lär jag ju inte åka och träna ändå för jag är alldeles för lat för det. *Suck*

längtar också till helgens kryssning, ska bli superkul att få komma iväg och träffa lite folk. Har varit instängd här hemma nu i två veckor så nu när man mår lite bättre ska det bli skönt att få känna vinden i ansiktet igen. =) Syns i stan.
Kram E