fredag, mars 27, 2009

Lång djävla dag

Så ofantligt trött jag är just nu och klockan är bara 22.45 men det antar jag att jag borde vara då jag gick och la mig 23 igår samt att jag klev upp 05.15 i morse för att köra farsan till Arlanda. Jobbet gjorde det ju inte lättare heller då jag var skitpeppad på morgonen när jag kom till jobbet fram tills lunch, då hamnade jag i en fåtölj i köket och satt och nickade till några gånger. Efter en stund bestämde jag mig för att göra något så jag håller mig vaken, vilket resulterade i att jag förberedde för att brevposten skulle packas. Inte det roligaste kanske men det höll mig vaken och djävlars så organiserat det blev.

Svarade på en hel del mail från kunder som känner att dom hellre skickar iväg ett mail än att söka på internet efter informationen. Svarade på en del frågor i telefon som jag kände att det kunde väl någon annan ha gjort då det var relativt simpla frågor men dom stackars praktikanterna känner väl att dom inte kan så mycket om det vi håller på med så dom slussar oftast vidare samtalet till någon av oss andra.

Nä imorgon är det "helg" inte för mig direkt då jag ska upp för att jobba imorgon yippie... NOT. Först ska jag upp 07.15 för att skjutsa morsan till pendeltåget då hon sticker iväg till Härjedalen för att åka skidor med några väninnor, sedan kunde jag enligt morsan åka hem igen för att sova lite till då jag inte börjar jobba förrän kl. 11. Vi får se hur det går jag ska i alla fall ta och varva ner här så jag kan få lite sömn, känner att ögonlocken snart kommer släpa i golvet och ingen domkraft i världen kommer orka få upp dom :P

God natt på er kära läsare :D

1 kommentar:

Evve sa...

Stackare, ja inte är det lätt inte. Min väckarklocka ringde 06,00 vilket inte är kul att behöva gå upp på en lördag. Usch... börjar kl.07. Hade i alla fall tur att jag fick gå hem en timme tidiagre igår kväll. Gjorde att man kunde varva ner lite och gå och lägga sig tidiagre. Var redan isäng mellan 22-22,30, den tiden jag egentligen skulle sluta jobbet så det var mycket trevligt.

Nej nu måste jag sluka det sista av frukosten och ge mig iväg. Klockan springer så här på morgon... man kan tro att den hade eld i baken. =) Ha en bra dag.

Kram