fredag, juli 10, 2009

1 dag kvar

Har inte skrivit så mycket på senast men haft en del som jag tänkt skriva om men det får väl komma senare eller så. Nu är det bara 1 dag kvar tills jag drar iväg till USA wiihoo det ska bli så himla kul. Golfbagen är packad (med lite extra) den väger än så länge bara 18 kg så jag ska nog få ner lite fler saker i den väskan hehe. Den andra väskan har jag inte hunnit packa färdigt än men jag får fixa det imorgon, ska nog sluta lite tidigare från jobbet så man kommer hem i någorlunda tid för att hinna fixa alla saker man skrivit upp på listan.

Har i alla fall laddat DS:en med spel så jag borde ha så jag klarar mig för resan över, laptopen är laddad med filmer. Dock kommer jag väl inte kunna se på så många då batteriet inte kommer räcka så länge men det är alltid något om man inte vill glo på in-flight filmerna som visas. Undrar vilka filmer det blir den här gången. Måste springa förbi kjell & company och skaffa en sån där flygplans hörlurssplitter då jag inte vill låna/betala för ett par kassa lurar när jag har ett par som är guld värda att använda på flyget.

Nä ska väl inte skriva så mycket mera klockan börjar ju faktiskt bli 02:15 och jag ska ju trotts allt jobba lite imorgon också. Haha sista dagen fan va skönt det känns!!! Nä nu blir det sängen.

Puss och kram ;)

Inga kommentarer: