fredag, juli 17, 2009

Golfrunda 1

Igår var jag ute med storebrorsan på en runda med golf och jag tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från hur banan ser ut, hålen var sjukt snygga och stora, nästan så man trodde att man var på någon sorts PGA Tour eller så. Några av hålen var lite speciella också och det kommer ni nog förstå när ni ser bilderna ;)

Banan jag spelade påHål 13 från Tee (utslagsplatsen)Hål 14 från TeeJag tar mig en bärs medans vi byter hål18 hålet (Sista hålet) det var bara vatten runtom green så det gällde att verkligen få stopp på sin boll om man träffa green.Förhoppningsvis ska jag hinna lägga upp resterande bilder i min bilddagbok den här veckan men håller på att hjälpa brorsans fru med blommorna som hon ska leverera till ett bröllop nu på lördag. Nu önskar jag folket en god natt även om somliga redan är på jobbet eller är på väg dit.

NN

Inga kommentarer: