lördag, juli 25, 2009

Som lovat

Nu ligger jag i min säng och bloggar lite tänkte jag, jag lovade ju att jag skulle lägga upp lite bilder från gårdagen samt dagen innan. Måste rota fram dom också hehe.
Härligt väder att spela golf i va? (Foto taget från färjan vi åkte med, ca 16 grader ute då)Se solen kom fram, dock kom den fram på dom 9 sista hålen. (Temperaturen steg väl till en ca 25 grader vilket var härligt)Bunkerdjäveln som jag står och poserar i tog mig 3 slag innan jag kom ur den vilket gjorde att jag sumpa hålet ganska stort!Sista hålet för dagen var nog det jobbigaste då det var en rejäl klättring uppåt.På vägen hem var det tyvärr broöppning på en av broarna som vi skulle åka över för att hinna med färjan tillbaka, det var bara att stänga av motorn och njuta av utsikten ;)Okej så det blev bara bilder från onsdagen denna gång men får väl skapa ett inlägg till och lägga in torsdagens händelser där dock hinner jag nog inte blogga så mycket imorgon då vi ska ut till dom olika öarna som ligger här strax norr om Seattle, bland annat San Juan Island vet inte riktigt vilka vi ska vara på men det blir nog kul, kameran är med och laddad så det blir nog några fina bilder från öarna imorgon.

God natt!

Inga kommentarer: