fredag, juli 03, 2009

Men fan alltså

Fanans moster vad det ska stinka då, att grannen inte kunde linda in barnets bajsblöja i en extra påse innan dom dumpar den i sopen vid gatan. Precis innan dom sticker på semester också när sopgubbarna precis har varit där och tömt så att skiten nu har legat och "kokat" i en varm soptunna då det har varit över 25 grader varmt i solen om dagarna.

Ni kan ju bara tänka er hur det luktar i området, jo varm bajsblöja är precis vad det luktar just nu och jag som hade tänkt gå och lägga mig men vet inte om jag vågar sova med öppet fönster... jag ska väl göra ett försök i alla fall. Vi får väl se om jag överlever till morgondagen.

Natt!

1 kommentar:

ellie sa...

Hej där! Tack för senast! Nu har jag hittat hit igen... Ska titta in ibland och hoppas på bilder från USA!
Kram