måndag, september 14, 2009

1 månad gammal

Jahapp då var man 1 månad gammal då (+25 år). Livet rullar vidare i sin lugna takt dock tycker jag att det går ganska fort fram ändå, snart är det oktober och om jag inte har turen på min sida att eventuellt få vidareanställning på DeLaval så hoppas jag att jag hittar något annat, men under tiden så får jag väl jobba på mitt andra jobb som jag tog tjänstledigt ifrån för att kunna få lite semester samt få jobba på DeLaval.

Hittade en intressant rubrik i dagens metro, 'Hitta nytt jobb på 20 sek' hmm det låter lite för bra för att vara sant, polaren tyckte att han skulle försöka bevisa dom fel, själv påpekade jag att "du hittar nog ett jobb på 20 sek men om du blir anställd är en annan femma". Lite fåraktigt men ändå införstådd i att det kan vara en bra källa att söka jobb på. Siten är metrojobb.se och där är jag inne just nu och surfar runt lite men hittar kanske inte mitt jobb på 20 sekunder men nära nog ;) Jag hittar en massa olika jobb som en del låter väldigt intressanta så vi får se, ska försöka gräva fram mitt CV bland alla filerna på datorn och putsa till det lite.

Ska även försöka få fram någon form av arbetsintyg från min förra chef på DeLaval (då jag gjorde mitt examensarbete) som jag kan lägga med i ansökan eller lämna över vid en eventuell intervju. Får nog gå och tjata lite på min förra chef så han skriver det någon gång hehe. Nä nu ska jag väl gå och lägga mig, känner att ögonlocken börjar bli tyngre och tyngre -_-

God natt!

Inga kommentarer: