fredag, september 18, 2009

Tada!

Nu väntade ni väl att jag skulle göra något fantastiskt och sen visa det va? Nä se de blev det inget av... men jag kan ju berätta att jag faktiskt lyckats lösa mina hinder på programmeringsfronten :D och nu är det snart helg, ska bli så skönt att få kopplat bort jobbet när man kommer hem. Sparka av sig skorna och bara springa genom huset eller ja gå lite lugnt och sansat upp till mitt rum och sätta på mig mjukisbyxorna och bara ta det lugnt, (jag får väl springa genom hela huset i mina tankar istället).

En annan sak som jag kan berätta är att jag gjorde en tada ändå: Jag sitter och surfar lite efter lunchen och plockar upp mitt latteglas, kollar på glaset och ser att en del av mjölkskummet har fastnat på insidan så jag tänkte att om jag lutar lite på glaset så kan resterande kaffe ta bort det. Så jag börjar tilta på glaset och samtidigt så poppar någon reklam upp på skärmen som jag då lägger fokus på vilket leder till att... just det jag häller kaffe på min skjorta... hmpf vafan!! (döskallar och konstiga tecken) dricker upp resten av kaffet och går till toaletten för att torka bort fläcken.

Som tur var så fick jag bort majoriteten av kaffefläcken på själva skjortan men undertröjjan fick ta mesta smällen då kaffen liksom sjönk rakt igenom skjortan och satte sig på min stackars vita undertröjja, nåja det känns som att det börjar bli helg nu :D dags att spara allt, skriva ner eventuella sista tankar man har på ett papper så att man kan fortsätta nästa vecka och sen stänga ner.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: