tisdag, september 22, 2009

Glad

Det är inte alltid lätt att hålla sig positivt inställd till saker och ting när vädret är som det är för den här årstiden... grått och regningt men jag har hittat något som i alla fall för mig piggar upp lite och värmer nog lite också. Ni förstår nog säkert när ni ser filmen ;)



Lite kort info så släppte dom alltså lös 250 000 studsbollar ned för en kulle i san francisco helt sjukt men dom gjorde det, där kan man ju snacka om att tänka utanför lådan.

Snart får man kila hem också, ska bara göra lite anteckningar på vad jag ska ta upp imorgon på det möte jag har planerat in med chefen, hoppas han kommer in till kontoret annars blir det lite svårt ;) då han har varit 2 dagar i Danmark. Funderar även på om det finns något man kan göra för att förbättra dagens program som dom utvecklat här på avdelningen då den suger en hel del kraft från datorn, och mitt projekt baserar sig ju på att man ska kunna använda samma programvara på en liten plattform som även är lite snål på resurser. Ska se om jag inte kan ge lite tips och idéer om hur man kanske skulle kunna förbättra resursanvändandet.

Sen ska jag väl försöka vaska fram hur vi ska fortsätta i projektet samt hur det blir med fortsättning för min del.

Inga kommentarer: