lördag, augusti 08, 2009

Det var ett tag sen

Märkte att senast jag skrev ett inlägg var först den 3:e Augusti, hmm aja har varit en del sista minuten shopping och flängande fram och tillbaka med att hitta på saker, till exempel var jag ute på en sista runda golf med storebrorsan och hans svåger och en gammal arbetskamrat till storebrorsan. Vi hade skitkul, jag njöt verkligen av rundan för det var härligt väder, kanske inte den där extrema hettan som det var för någon vecka sedan men det var tillräckligt varmt för att inte behöva ha på sig mycket kläder och inte så varmt så man kunde gå omkring i långbyxor och t-shirt.

Allt är färdigpackat och det är dags att gå och lägga sig tror jag visst, har bara 5 timmar kvar innan jag ska kliva upp igen och springa in i duschen för att sedan pila iväg till flygplatsen. Förhoppningsvis så händer det inget på vägen som gör att vi blir försenade men men. Hoppas även att jag slipper betala någon form av övervikt då jag har stuvat om en hel del i min packning så det ska väl gå vägen.

Nä ska som sagt var ta och borsta tänderna en sista gång medans jag passar på att kolla på stjärnorna som är ute, sen ska jag krypa ner och försöka sova. Alltid något som triggar resenerverna, inte för att jag är rädd för att flyga utan man blir alltid lite exalterad innan en resa oavsett vart man ska. Kommer berätta mera om resan när jag kommer hem och har ställt om mig till normal tid igen. Kan ju bara säga att jag ska åka från Seattle till Chicago från Chicago till Philadelphia från Philadelphia till Stockholm (yaye... :S).

God natt!

Inga kommentarer: