torsdag, augusti 13, 2009

Planer

Ja då satt man här på jobbet igen, vad blir det nu dag 4:a och klurar lite på hur jag ska lyckas lösa det problem som finns framför mig, måste gå igenom alla möjliga vägar för att sedan presentera en eventuell lösning för min projektledare eller säga till honom att det inte kommer att gå att göra det som dom vill. Just nu ser det lite mörkt ut, eller enkelt komplicerat ut ;) Fick höra att det jag håller på med finns det redan en lösning för vilket känns lite märkligt, men jag ska undersöka saken och sedan kolla på den koden som redan finns för att se om jag kanske ska göra några ändringar i den alternativt lägga till mer funktionalitet.

Övriga planer är väl att ringa och höra med polarna om vad dom har för sig på fredag (imorgon) kväll, tänkte väl dra ut någonstans och käka en bit mat samt ta en öl och njuta av sällskapet och vädret (hoppas det blir fint väder). Blev precis uppringd av ena polaren där han berättade att fredag kanske inte var så bra dag att gå ut på men kanske komma över på lördagen och grilla lite, tyvärr så har jag ju en golftävling som sträcker sig över hela dagen, även inkludderat en grillning till middag på kvällen. Så där sket sig det, men en dag i veckan kan vi nog lösa :D

Nä dags att fortsätta undersöka hur man programmerar om den här mojengen och se till så att det fungerar någorlunda som vi vill om jag inte kan få det precis som vi vill.

Inga kommentarer: